Pasaiako Portuko Agintaritzaren BAZa portuarekin eta bertako jarduerarekin lotura duten Informazio, Iradokizun, Kexa, Erreklamazio eta Bestelako eskaerak bideratzeko sortu da. Zerbitzu honen helburua arreta-bideak erraztea eta beharrezko baliabideak koordinatzea izango da eskaera desberdinei erantzuna emateko era honetako gertakariak ebazteari begira gure protokoloan ezarritako epearen barruan.
Bezeroaren Arretarako Zerbitzuarekin dugun komunikabidea honelakoa da:
Aurrez aurrekoa: Portuko Kontrol Zentroa
Zure idatzia aurkeztu dezakezu, beharrezkoa iruditzen zaizun dokumentazio guztia gehituta, Pasaiako Portuko Agintaritzaren Portuko Kontrol Zentroan, 8:00etatik 20:00etara astelehenetik ostiralera lanegunetan.
Helbidea: Portuko Kontrol Zentroa. Portugunea z/g. 20110 Pasaia.
Telefono bidezko arreta
Telefonoa: (+34) 943 351 844 – (+34) 943 351 849