Pasaia Port

Etorkizuneko itsas lerroak zurekin marraztuko ditugu

Vista aérea del puerto de Pasajes

Bezeroaren arretarako zerbitzua (B.A.Z.)

Pasaiako Portuko Agintaritzaren BAZa portuarekin eta bertako jarduerarekin lotura duten Informazio, Iradokizun, Kexa, Erreklamazio eta Bestelako eskaerak bideratzeko sortu da. Zerbitzu honen helburua arreta-bideak erraztea eta beharrezko baliabideak koordinatzea izango da eskaera desberdinei erantzuna emateko era honetako gertakariak ebazteari begira gure protokoloan ezarritako epearen barruan.

Bezeroaren Arretarako Zerbitzuarekin dugun komunikabidea honelakoa da:

Aurrez aurrekoa: Portuko Kontrol Zentroa

Zure idatzia aurkeztu dezakezu, beharrezkoa iruditzen zaizun dokumentazio guztia gehituta, Pasaiako Portuko Agintaritzaren Portuko Kontrol Zentroan, 8:00etatik 20:00etara astelehenetik ostiralera lanegunetan.

Helbidea: Portuko Kontrol Zentroa. Portugunea z/g. 20110 Pasaia.

Telefono bidezko arreta

Telefonoa: (+34) 943 351 844 – (+34) 943 351 849

On line arreta

Pasaiako Portuko Agintaritzaren egoitza elektronikoa