Pasaia Port

Etorkizuneko itsas lerroak zurekin marraztuko ditugu

Vista aérea del puerto de Pasajes

Albisteak

Ireki da Trintxerpe eta Herrera arteko oinezkoentzako eta txirrindularientzako konexioa  

  • Eusko Jaurlaritzaren eta Pasaiako Portu Agintaritzaren artean sinatutako hitzarmenari esker egoera txarrean zegoen.
  • 20.400 m2ko azaleraren urbanizazio lanak Portua birgaitzeko lehenbiziko pausoa bilakatu dira
  • Herrerako Topoaren geltokiaren eta Trintxerpe arteko oinezkoentzako eta txirrindularientzako konexioa Pasaiako portuak etorkizunean izango dituen sarbideetara egokitzen da   Bigarren fase batean, PPA-ak, ibiltzeko moduko estalkia izango duten biltegiak eraikiko ditu, espazio publiko berria osatzeko  

Informazio gehiago Irekian: http://bit.ly/2PHRjwR    

Abierta la conexión peatonal y ciclista entre Trintxerpe y Herrera  

  • Los trabajos de urbanización de una zona degradada de 20.400 m2, fruto del convenio entre Gobierno Vasco y la Autoridad Portuaria de Pasaia suponen el primer paso de regeneración del Puerto  
  • La conexión peatonal y ciclista de la estación del Topo de Herrera con Trintxerpe se adecúa a los futuros accesos al puerto de Pasaia 
  • En una segunda fase la APP construirá los almacenes con una cubierta transitable que completarán el nuevo espacio público  

Más información en Irekia: http://bit.ly/2Fy0awD

1121-herrera

Inauguración de la pasarela peatonal y ciclista Herrera-Trintxerpe oinezkoentzat eta bizikletentzat ibilibidearen irekiera

 

 


Efectivamente, 185 metros de eslora y 24 metros de manga navegando cómodamente por la bocana del Puerto de Pasaia.

Begibistakoa, 185 metro luzeerako eta 24 metro zabalerako ontziko nabigazio erosoa Pasaiako Portuko sarreran.

 

Y es que Pasaia reúne las condiciones para ser actor relevante en las soluciones intermodales de la industria vasca, estatal y europea. Sus conexiones estratégicas con la Península Ibérica y con Europa Central y las Islas Británicas, su capacidad para recibir el 85% de los barcos dedicados al SSS (Short Sea Shipping) y unos servicios portuarios ágiles, flexibles y seguros, convierten Pasaia en un puerto multipropósito capaz de transferir mercancía de forma altamente competitiva en costes y en tiempos.

Pasaiak Euskal Herriko, Espainiako eta Europako industriaren eta edukiontzi-trafikoaren soluzio intermodaletan ezinbesteko giltza izateko baldintza guztiak batzen ditu. Iberiar Penintsularekin, Europa erdialdearekin eta Britainiar uharteekin dituen lotura estrategikoak eta SSS-ean (Short Sea Shipping-ean) dabiltzen salgai-ontzien %85-arekin lan egiteko ahalmenak eta portu-zerbitzu azkarrak, malguak eta seguruak emateko gaitasunak, bai kostuetan baita denboretan ere, erabilpen anitzeko portu lehiakorra egiten dute Pasaia

Nosotros conocemos nuestras fortalezas. ¡Anímate a descubrirla tu también!

Gu gure indarren jabe gara. Ezagutu itzazu zeuk ere!

 


Bihar, azaroak 21, egingo da Herrera eta Trintxerpe arteko bizikletentzako eta oinezkoentzako loturaren inaugurazio ofiziala.

Hitzordua, Herrerako Topo-Euskotrenen geltokian izango da goizeko 11etan eta ireki honetara hainbat erakundeetako ordezkariak hurbilduko dira, besteak beste: Arantxa Tapia, Ekonomiaren Garapena eta Azpiegitura Sailburua, Félix Garciandia, Pasaiako Portu Agintaritzako lehendakaria, Markel Olano, Gipuzkoako Ahaldun Nagusia, Jesús Loza, Gobernuaren Euskadiko ordezkaria, Eneko Goia, Donostiako alkatea eta Izaskun Gómez, Pasaiako alkatea.

Lan hau, Eusko Jaurlaritzaren eta Pasaiako Portuko Agintaritzaren arteko elkarlanaren emaitza da, beste hainbat erakunde proiektu honetako akordioan inplikatuak egon arren.

Orain arteko lana, Herrerako Euskotren geltokia eta Trintxerpe lotzen dituen oinezkoentzako eta bizikletentzako ibilbide baliagarri eta estetikoa eraikitzea izan da, baita honen inguruko berdegunea ere. Etorkizunean, Portuko Agintaritzako almazenen estalkian parkea edo berdegune inguru hau zabaltzeko asmoa dago.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

baldi eta beste hainbat erakunde esker aurrera ergoizeko 11etan egingo da eta, Arantxa Tapia, Ekonomiaren Garapena eta Azpiegitura Sailburua

 

.


"Le Champlain”, Ponant armadore frantsesako ontziak, Pasaia aukeratu zuen "Tesoros de la costa atlántica" izenpean inaugurazio-bidaia zuen espedizio honetan iristeko portu gisa. Honela, aurreko igandean, 131 metroko luzeera zuen ontziak Buenavistako kaian atrakatu zuen.

Barruan ziren 160 bidaiariek 12 ordutan gutxi gora behera, gipuzkoar lurraldeko leku esanguratsuenak bisitatzeko parada eduki zuten, izan ere, gehienek kontratatu zuten aldez-aurretik ontzi barruan txangoren bat. Gaueko 21:00ak inguru "Le Champlain"-ek amarrak soltatu eta sarbidea hartzen zuen Vigo aldera joateko.

Pasaiako Portu Agintaritzak, aurreneko eskala honengatik begirune-keinu bat eduki nahi izan zuen armadorearekin eta honengatik, gurutzaontziko bidaiariak 10 minutu inguruko iraupeneko  su-artifizialen espektakulo batekin abegi ona egin zien.

Le Champlain, "ultraluxuzko" gurutzaontzia:

"Le Champlain", 2018ko denboraldiko azkeneko gurutzaontzia izan da. Ultraluxuzko ontzi hau, Pasaiako Portu Agintaritzak "gurutzaontzi bereziak" hartzearen posizionamenduarekin bat dator. Hori dela eta, erakunde hau, administrazioaren kolaborazioarekin eta laguntzarekin, gipuzkoar lurraldearen ekonomiarako interesgarriak diren gurutzaontzi "txiki" eta exklusibo hauek heltzearen sustapenagatik lanean jarraituko du, beren bideragarritasuna sustatuz eta erabilpen eta trafiko berriak erakartzeko asmoarekin.